OTHER ENTRY

Friday, February 14, 2014

Day 19

Lewat 2 minit semakin menjadi rutin harian ku. Salah aku jugak sebab cakap dekat pakcik aku yang jam tempat aku thumbprint tu lambat 3 minit dari jam biase. So dia hantar aku pon lambat-lambat tak macam awal-awal haritu. Redha je la. hmm

Arini kelua result exam. tak tahu nak describe camne. maintain je result tu. Alhamdulillah, masih lulus tapi tak cemerlang. Tipu la kalau tak kecewa walaupon dah lama berhenti berharap. Still kecewa dengan diri sendiri. Lepas ni takpayah belajar dengan 'I' bagai. result sama jeee.. Mungkin patut cari diri aku yang dulu, miza yang awesome, miza yang fokus, miza yang sentiase percaya pada diri. Yup ! aku perlukan miza yang itu, bukan miza yang sekarang ni. 

Harini aim nak siapkan report, so next week boleh kembali goyang kaki. Hehe. They ask me how i can be happy with that result? Then i said, no need to be sad when you know what you did and the risk. *bigsmile* 

Aja Aja fighting!

No comments: