OTHER ENTRY

Thursday, February 20, 2014

Day 23

Attraction magnet itu semakin berkurang. 

Alahai miza oi. kau pergi praktikal untuk timba pengalaman, bukan nak cuci mata.So, mata tolong BEHAVE. Kahkahkah ! Dah jarang stalk Mr.X, bosan kot. if bole kenal-kenal or borak-borak ngan die takpe la. Setakat tengok die dari jauh, tade la jauh dekat sebenarnye hewhew, buang je la angan-angan tu. Lagipon next week last, die last bile pon aku tatau. mean zero information about him. hmm.

Bak kate farid , 'what a sad ending story' ! 

Mintak maki sungguh mamat tu. Punya la aku sibuk nak jauhkan diri dari die, tapi masih melekat. Nasib la aku ngan die duk jauh. Kalau tak dah ke sekeh sekeh dah then BYE! HAHAHA.

Sanggup ke kau 'bye-bye' dengan die miza? Ofcos la tak, cukup la aku hilang sorang kawan, aku taknak hilang lagi sebab bende bodoh tu. Lagipon die cakap okey je kan, dia anggap aku macam budak kecik yang kurang kasih sayang. dan die punye gugurl pon okey, just aku sendiri la kene pandai-pandai jaga batas. No gedik-gedik anymore. hehe. 

Merepek sudahh ! HAHA, btw, next week lecturer nak datang kat sini. what should i do? what should i say? tak terpikiaq lagi. Alahai, itu lah.. sibuk sangat goyang kaki. next week terima je la ape akibatnye. Huwaaa :'(

No comments: