OTHER ENTRY

Wednesday, February 12, 2014

Day 17

Harini semangat sikit gi keje. Dah jumpe hiburan ketika bosan. kihkihkih. 

Stalk time !

Dah lame sebenarnye perasan mamat tu, tapi macam biase la pernah ke aku kesah? hahahha. Tapi disebabkan semalam time aku nak balik aku nampak die baru balik dari masjid. pergh pergh perghh....ohsemmm ! so, arini aku cari die. Aku perhati jeee.. Then tadi nampak die balik dari masjid lagi. TERGUGAT!

Molek pulak En.Izam bagitau die budak praktikal gak mase sibuk kacau aku. Terus tak jadi marah En.Izam. Thank youu En. Izam !! 

Suke suke suke ! *gedik kau miza ~ kihkihkih. tapi tapi tapi, name die aku masih tatau :( Cite kat ira, then ira yang bagi name untuk mamat tuh.

Lets called him Mr. X

*beware mr.X , awak ade admire sekarang nih. hehehe

No comments: