OTHER ENTRY

Monday, December 16, 2013

Ber'lagha' sebentar ;)

13.12.13

Seperti biasa, tarikh yang dah berlalu tapi still nak update pasal hari itu. hee :D

Bukannye ape, mase hari kejadian, aku busy kot. sengaja mem'busy'kan, dengan harapan tiada flashback berlaku. Haaa, nampak tak ade story disebalik tarikh itu. hehe. Tapi aku tanak story pon sejarah disebalik 13 Disember, nanti jadi flasback pulak. So, kire story aku kali ni hanyalah throwback. hehe

12.00 a.m (13.12.13)
Sedang sibuk mencari idea untuk menyiapkan assignment Economy, ke'fokus'an terganggu bile alarm phone berbunyi. Tak ingat pon ade set alarm pukul 12.00 tengah malam. Tapi bile tengok tarikh haritu, baru tersedar yang malam tu adalah malam yang aku tunggu-tunggu setiap tahun bermula 3 tahun lepas. Mungkin dah jadi habbit, tapi malam tu aku terlupa. impressive jugak la kat diri sendiri. Terlampau busy sampai lupa tarikh keramat tu. Takde la keramat sangat sebenarnye, saje je nak kasi gempak. hehe

Bile dah teringat , mata mula la jeling-jeling handphone dengan harapan berdering pulak. Tapi hampa. 'kau tu dah bukan sapa-sapa miza,cube beringat sikit' 

Dengan sedikit keberanian 1 text mesej dihantar kepada yang berkenaan. Terharu giler bile mesej itu dibalas, dan beliau masih kenal dengan diri ini. Terasa nak melompat tapi cover depan roomate. kihkihkih. I got my bestfriend back on that night!! Thanks kawan :)

Jujur aku rindu kau. bukan rindu seorang kekasih tetapi rindu seorang sahabat. Aku tak rase kita patut putuskan hubungan macam tu je bile kita pernah menjadi sahabat yang paling baik. Hubungan itu mungkin satu kesilapan, tapi persahabatan kita tidak. Terima kasih atas 'wish' yang kau buat dimana kau masih ingin menjadi sahabat yang terbaik untuk aku. 

** If aku, tak ade sedikit keberanian tu, mungkin kita akan jadi stranger selamanya.

No comments: