OTHER ENTRY

Tuesday, December 31, 2013

2013 in memory

Akhirnya! dapat jugak update belog. Stress aku dengan segala 'Ads' yang tetibe muncul tanpa diundang. Full with virus rupenye laptop aku. Sabar okey? lagi 3 minggu aku bawak jumpa doktor.

Esok new year, besar dah aku. Banyak memory pahit manis sepanjang 2013 nih. Dan aku berjaya lalui dengan jayanya! yeayy~  Terima kasih kepada mak, abah, family, kawan-kawan kerana sentiasa menyokong diri ini. Kihkihkihh >.< Ayat bajet menang anugerah.

Macam biase la, ape yang aku nak stori adelah imbas kembali atau kata lain #throwback. Rasenye macam dah tak pernah nak up-to-date. Hehe Tak sempat lah. tapi kali ni aku nak stori ape yang berlaku kat aku sepanjang tahun ni. Pahit manis yang masih segar dalam ingatan aku. Nak stori yang penting-penting je. Pembakar semangat untuk exam kali ni.

Bile diingat-ingat, awal tahun haritu, aku frust. frust giler! taktau camne nak cakap perasaan tu tapi time tu aku kenal sape kawan sape musuh. Bile kawan sekolah aku yang aku bangga-bangga kan tak pena ade untuk aku waktu tu, giler tak kecewa? Kawan-kawan yang baru aku kenal sentiase disisi, dan masih disisi.
Terima kasih kawan :)

Awal tahun 2013, aku berada di akhir semester satu. final weeks! Akhir tahun 2013, aku berada di akhir semerter 3, juga final weeks ~cepat mase berlalu. Banyak ilmu sepatutnye telah diperolehi, tapi aku lebih banyak ikut kata hati, dimana bila aku frust, aku abaikan semua. Sampai ke hari ini. Aku cuba untuk berubah, dan terus berusaha ke arah perubahan. Doakan aku.

Awal tahun 2013 juga, aku mula rapat ngan farid. Hukhuk, Farid je?? ade ramai lagi. tapi farid nih special sikit, so cite die panjang sikit. Miza is being unfair. Takde ape yang istimewa pon antara kiteorang sampai sekarang. Tapi die ibarat everything untuk aku after mumy and daddy. Taktahu kenapa. Mungkin aku dah suke die sebenarnye, bile aku tolak someone lepas aku buat flip coin dan aku lebih mengharapkan die dari someone tu. Aku amik mase untuk terima semua tu bile aku sebenarnya masih nakkan amin tapi aku suka farid. Complicated kan? aku sendiri tak paham. Disebabkan mereka berdua, aku kurang tertarik lelaki yang ade kat sekeliling aku. Sampai dieorang kate aku ni hati kering. Dieorang tak tau pon penat aku berperang dengan perasaan sendiri, bile 'hot-setap' berada depan mata, kepala fikir farid, hati nak amin. Ouh gilaaa! Dieorang bukan sapa-sapa miza. tolong sedar!

Mungkin cukup setakat tu story bende mengarut. SMF family a.k.a sekretariat mahasiswa fakulti family. Awal tahun , aku tak rase pon smf family, aku join sekadar untuk isi masa lapang, get stress and release stress. tak sangka pulak akhir tahun ni, which mean setelah hampir 3 semester aku join, aku rase seronok. Seronok sangat. Still stress, but i have i gain a lot of friend with different character which accept just the way i am. No need to change who i am, not being hypocrite. Just me and we all act like family.

Nasihah, Sabrina, Ida, Yana, Lynn, Aina, Tina, Umar, Arshad,Wani, Natalie,Cliff, Izuan, Ayak, Syafiq, Abg Lan, Abg Wan, Abg Fit, Kak husna, Aliff, Dot, kak tika, kak jas, zack, bobby, hasji, Gman, Aj, Farid, Amin, Hairul, Nuek, ikhwan, all the 3F buddies and other friends uolls make my day sweet sour. thank you!

I got a lot of friend throughout the year and also FATs ! congrates miiza ^^

Lets start new story in 2014.

No comments: