OTHER ENTRY

Saturday, December 14, 2013

11.12.13

Tarikh yang cantik itu sudah pon berlalu, maka lepaslah satu beban aku. Alhamdulillah, semuanya berjalan lancar walauponn terlalu banyak masalah sebelum dan semasa kejadian. Sekarang ni tinggal tunggu post-moterm je agar untuk event yang seterusnya tidak berlaku kesalahan yang sama :)

Actually i would like to upload picture, but my SD card got some problem. Need to postpone that later. :'(

Satu pengalaman baru untuk aku, menjadi timbalan pengarah program adalah berat bile pengarah suke sentap sendiri dan selalu MIA. Ofcoz la bile die sentap aku kene pujuk die dan bile die MIA aku kene jadi wakil die. Penat nak jaga hati semua orang. Mungkin sebab tu aku depress sampai demam demam on the day of event. Dugaan betul -___-"

The best thing about this event, i'm officially got new scandal, Mr.I. kihkihh.. seronok yerr miza? mane tak seronok,  die lah backup terbaik yang pernah aku ade. If aku ade problem pasal event die tolong tambah, memang terbaik. HAHAHA. k bye!

Dengan adenye scandal baru, maka terhapuslah scandal lama Mr.O dan Mr.A, sekian terima kasih

Ape aku merepek nih?? HAHAHA

No comments: