OTHER ENTRY

Wednesday, November 6, 2013

lappy ouh lappy -,-

Time aku banyak assignment bertaip laa lappy aku buat hal.

Over heating kah?

Habis lah runningman aku kalau lappy ni corrupt.Mintakdijauhkan mintak dijauhkan. Paling best lappy ni buat hal malam aku nak balik Shah Alam. Time aku kat banting okey jee. *padahal aku tak bukak pon lappy ni time kat banting =="

Nak suruh fitri tolong tengok-tengokkan, lappy ni pelik bukan sebab virus. Kalau virus, pro la mamat tuh. free-free je die bole settle kan.

Mohon lappy ku bertahan 2 minggu lagi. aku tak boleh balik weekend nih. Bertahan ye lappy, Fighting!!!

**serius aku gile, stress weyh! tapi gaye cam tak stress. Tido tetap cukup, makan tetap keyang. Gaye orang stress ke tu? stress dengan keje, stress dengan komitmen dan stress ngan orang -,- bile kah semua ini akan berakhir? cube psycho orang lepas tu diri sendiri yang terpsycho. Hebat die sekarang..mungkin sebab tu sekarang gaduh dengan farid selalu kalah, fikiran melayang ke orang lain. its okey. FIGHTING MIZA!!!! 

No comments: