OTHER ENTRY

Sunday, October 27, 2013

Bile kakak menjadi adik -,-

Apabila junior-junior yang tua 2-3 tahun panggil aku 'kakak' -___- Alahaiii! terase tua gilerr. Geli sajer! HAHAHA

"Kak miza, jangan la serius sangat. takut! senyummm ;) "

"kak miza, jom amik gambar same"

"kak miza penat ke?"

"muke kak miza pucat laa"

Baiknye 'adik-adik' saye. caring sangat HAHAHA. Padahal bukan dieorang taktau aku ni lagi mude dari dieorang, tapi RESPECT katenye. Lepas tu aku yang kekok sorang-sorang.

Last jumaat haritu ade buat BBQ kat fakulti. Giler hambar! yang datang bole dikire dengan jari. Dah lah aku penat, terpakse menceriakan diri untuk memeriahkan event. Pakai lawa-lawa, bawak camera bagai tapi semua tu sia-sia! haishh. dieorang nih, suruh datang makan pon susah -______- Nasib baik 'adik-adik' tu ade. Thank you!

Tatau dah nak taip ape memandangkan tak berape nak sihat.






Er, sebenarnye aku rindu................... kbye!

No comments: