OTHER ENTRY

Tuesday, October 8, 2013

#throwback! - explorace [1201]

Setengah jam aku amik mase untuk throwback ape yang jadi hari ahad lepas. -___-

Kisah bermula pada pagi ahad disaat aku susah sangat nak berpisah dengan katil dan akibatnya, janji nak turun pukul 8.15 tetapi aku turun pukul 8.30. Alaaa, lewat 15 minit je. Itu pon dieorang kecoh cakap aku janji melayu -____- Hey! aku jawa lah. HAHAHAHHA

peserta explorace berserta fasi yang handle explorace tuh. Tiada beza diantara kami, mungkin lepas ni bole suggest sape yang handle pakai baju yang lebih menyerlah. HAHA
Kalau ikutkan hati malas 'gilewww' nak pergi explorace tu, tapi bile mengenangkan kami tak boleh repeat, gagahkan diri jugak untuk hadir walaupon hati tak rela. :( jujur ku kata kan most game boleh tahan la bosannya terutamanya 1st round punye game, perghhhhh! lame giler nak tunggu giliran untuk main game. Rasenye mase aku handle sem lepas tade la aku biarkan peserta-peserta tuh tunggu lame. Ni tak, sampai satu check point aku kene tunggu setengah jam untuk main game. WHAT THE... -____-

Nak highlight kat sini, aku sangat berdendam dengan fasi yang bagi idea main kutip duit syiling dalam baldi. 'Awat hang letak katak kat situ?? Suke tengok drama sinetron air mata berdarah??' Aku pulak dengan bangganye masukkan tangan kat situ dan pikir 'bende' yang geli-geli tu ikan. Berair mata aku lepas tengok isi dalam baldi tu :'( control cun control cun, gagahkan diri untuk game seterusnya.....

Habis je first round, tangan kiri aku yang pegang 'bende' tu merah-merah. Bukan kes alergi dengan 'bende' tu tapi kes fobia! ye, aku fobia dengan 'bende' tu. Disebabkan aku geli, nak muntah, nak nangis, nak potong tangan dan yang sewaktu dengannye, aku gosok tangan kiri aku sampai merah gilerr. Makan tengah hari tu pon kalau boleh aku nak mintak suap. Eeiiuww!

Second round berjalan dengan lancar. Kiteorang dapat no.2 tapi tak dapat hadiah :( sedih disitu, tapi takpe la yang penting semua dah berakhir. PROUD TO MYSELF!

Goup S-I-Xer! kami menang dihati penasihat kami. YEAYY!! :D


p/s : aku nak merajuk dengan abang fit ngan abang bobby! berani nak bagi 'bende' tu kat aku yerr? aku tanak cakap dengan korang meeting petang nih -________-

No comments: