OTHER ENTRY

Thursday, November 7, 2013

So tiring!

Padan muke diri sendiri. Duduk rumah tak reti nak buat keje, banyak tanye soalan kat abah tapi satu keje pon tak jalan. *nak cakap sebenarnye aku belajar jugak walaupon tak buat keje. hewhew.

Tetibe malam ni rase cam nak demam. tapi assignment aku tak siap lagi weyhh! Submission jumaat ni, tapi esok petang aku nak fly ke terengganu dah. How how how??? *fly sangat, naik bas je miza oiii, fac tak mampu nak sponsor kau naik flight gi ganu sane. tolong jangan berangan.

Currently at 1.11 a.m

Roomate aku sorang baru nak tido, sorang lagi baru nak bangun. Takyah nak pelik sangat, inilah realiti hidup pelajar FSPU, tido tak teratur. Ade yang tak tido pon ade. Aku tergolong dalam golongan yang tak tido. kalau aku tido, kompem tak bangun, so baik aku terus berjaga dan qada' tido bile kat ruma or bile kelas cancel. heee

Previous entri yang aku post, ye aku stress! Nak balik rumah lagi -,- Serius aku rindu die! mak je yang boleh buat aku lupe kat die. Farid pon da tak boleh tolong. Memang aku gelak-gelak ngan farid tu, tapi ntah, makin teringat kat die.

Azam baru, teruskan hidup dengan hipokrit! Go miza go!!!!

**Kalaulah die boleh jadi kawan aku. Confirm aku orang paling bahagia. 'Kalaulahh'

No comments: