OTHER ENTRY

Saturday, June 8, 2013

#8Jun2013 [1209]

AWESOME, DEABAKK, SPEECHLESS !

Only those word appeared in my mind after saw them last night. Who are they? Abang Lan, Abang Farith, Amirul Khairi ^^

Abang Lan, work with you is the best thing ever ! I dont have to do much thing ;) and i like it ! serius, sape tak suke. Untuk majlis besar fakulti aku hanya kene ambil tahu flow majlis, pastikan budak-budak persembahan buat persembahan and i'm done. Itu sahaja, walaupon aku hadapi masalah nak jaga budak-budak nasyid -,-

Masalah bermula bile dieorang tahu aku 'miza' yang bagi text tak cukup 1 page, call dieorang tak cukup 5x sehari. Sebelum dieorang kenal aku dieorang respect aku. Tapi lepas dieorang tahu. "oh ini lah miza". Itu ini hal dieorang buat. Yang merokok la, yang sorang pergi sana-sorang pergi sini. Tolong la paham aku sorang perempuan nak jaga 9 orang lelaki. TIRING !

Apepon Abang Lan memang AWESOME. Lembut je menari atas pentas tu. Memang da tau bakat abang dari first-first masuk seki, cume baru kali ni berpeluang tengok abang menari secara live. Hilang dah comel tapi timbul KACAK ;)

Next, Abang Farith. Time kat cherating punya la confident, over reacted and bla bla bla.. Malam tadi neves ye bang? muke tak bole bla bang. HAHAHA. Kalau la saya ambil gambar abang malam tadi. Confirm bole jadi hiburan ketika tension. Abang tau tak suara abang nyanyi malam tadi sangat sedap ! DEABAKK tau tak, walaupon salah lirik, terpukau jugak tau mase dengar ;)

Amirul Khairi, merangkap classmate aku. Tak sangka kau yang blur-blur and SUKSIS bole menari dengan lembut. SPEECHLESS Tak fail weyh. Semangat tengok kau menari. Hebat-hebat ! next sem kau bole menari lagi. In case aku join biro persembahan LAGI, kau orang first aku cari. Bole kan kawan? Kau kan suke tolong Miza Suki. :p

Lastly, Amirul Jamhari. kau sibuk je kan pasal aku? Nama aku pon kau tak ingat lagi, sibuk nak korek itu ini. memang time kat cherating tu yang kacau kau tu manusia halimunan       -__-  Ape pon , sori la tipu kau malam tadi. Aku tak buat bisness ape-ape pon. Aku text dengan Farid bukan client aku. HAHA. btw, to 3 serangkai Amirul, Gman, dan G tolong jangan tanya nama aku ape lagi. Letih jawab soalan yang same setiap kali jumpe             -_____________-

Panjang aku menaip untuk story malam tadi. Aku seronok ;)
(Dear Mohdamin,saya da bole terima awak bukan saya punya, saya sedar malam tadi, tapi saya nak jadi kawan awak lagi, saya akan cari jalan untuk berkawan dengan awak tanpa meng'awkward'kan keadaan yang kita hanyalah sejarah semalam)

No comments: