OTHER ENTRY

Tuesday, June 4, 2013

#4Jun2013 [1005] part 2

happy birthday daddy !

Okey boleh muntah sekarang. Kalau abah tau aku panggil die daddy, sah-sah kene cepuk ! HAHA. Almost forget about my Abah. ni sume gara-gara Arshad yang sibuk mesej aku pepagi cakap kelas cancel la, nak gambar la nak itu la nak ini la.. Time kat kelas tanak plak cakap dengan aku. Sejak ade nombor aku pape die text je, walaupon mase tu aku duk depan die. GILE? okey, lupakan arshad. hahaha

ABAH ABAH ABAH <3

Selamat hari jadi, selamat hari jadi, selamat hari jadi ! Bagi mesej kat abah sebab tau kalau call mesti abah tak layan. Mane larat nak layan anaknye yang kuat bebel nih. hahahhaa. bagi mesej punya la panjang, abah reply" selamat" sahaja. Anakmu sentap abah. Cube reply "nanti petang abah amik angah kat uitm kite gi makan sama-sama" ketahuilah anakmu masih berharap ^^

Abah, angah tunggu mesej dari abah ni. please please please make dream come true ! :)

No comments: