OTHER ENTRY

Tuesday, June 4, 2013

#4Jun2013 [0842] part 1

It became more complicated that it should be !

Be tough miza, u can do it ! lupekan masalah, hidup penuh kegedikkan, jadi orang lain and u just solve ur problem by doing nothing again -_____- 

Larikan diri dari masalah, tu masalah terbesar aku. 

Boleh dikatakan seorang yang lepas tangan dan seorang yang pemalas. Mempunyai keinginan yang tinggi tapi tidak mempunyai kerajinan dan usaha untuk menjadikan keinginan itu realiti. Ape sebenarnye masalah aku ? 

conversation antara aku dan seorang makcik

makcik : hamboii aja, makin sihat nampak?
aku : gembira la kata kan, nak buat camne?
makcik : kau mesti tade boyfriend, yela. badan tak jaga, makin tembam, muka tak jaga, makin malas, makan pon ikut suka hati. takde pantang larang. pakai baju pon tak tengok cermin.
aku : *sentap*  
makcik : awat diam je?
aku : tade ape la makcik. *senyum*
makcik : cube kau cari boyfriend. mesti kau jadi rajin. anak makcik available *senyum penuh makna*

Short conversation yang buat aku sentap banyak kali bile teringat. Tu ke masalah aku? Tade boyfriend. Hahaha. Kalau la makcik tu tau yang disebabkan boyfriend la aku jadi macam tu, kompem die suruh anak perempuan die yang tengah hangat bercinta tu putus sebelum terlambat.

Dan untuk pengetahuan makcik tu, walaupon aku ni tade boyfriend, aku da ade banyak kawan lelaki sekarang. kawan lelaki = boy friends. so, lagi untung aku ade boy friends dari boyfriend. trust me makcik ;)



No comments: