OTHER ENTRY

Friday, May 31, 2013

#31Mei2013 [2325]

Do i have to choose?

Its killing me,to be just friend,to be bestfriend,to be special friend and the worst is to be stranger. -____-

Mom,help me !

Duduk dekat rumah dengan harapan dapat tenangkan fikiran sebelum membuat keputusan tapi still tak tenang-tenang fikiran nih. Dalam kepala, selalu bertanye. Kenapa tak bole suka kat die? Die bukan ke baik? Memang la awkward bile dengan die,tapi die okey.

Should i give him a chance? But how about my heart? I only can see him as my senior, myfriend.

The other guy. The one who always stay with me. I like him more but i cant accept him also.

Dear awak, kalau awak bace post ni dulu sebelum saya text awak. Saya nak bagitau yang saya dah buat keputusan sebenarnya. Saya tidak akan memilih awak ataupun die. Saya memilih untuk teruskan hidup saya sendiri. Saya perlukan masa untuk diri saya sendiri lebih lepas apa yang berlaku pada saya. Lets move on ;)

No comments: