OTHER ENTRY

Tuesday, June 11, 2013

#11Jun2013 [0029]

Aku tahu bende ni akan terjadi !

Kenape la aku bagi nama dekat kak aisyah aritu, tak pasal-pasal da jadi wanted ! Bukan itu yang ku pinta. Haihhh. Susah jadi orang 'feymes' HAHAHA :D

Sampai bilik pukul 12.15 tengah malam. Baik punya anak dara, tengah malam baru nak balik. Bukan salah aku, salah abang Fit ! Die punca segalanya -____- Kata nak cakap sikit je, tapi tak berenti-renti cakap dari aku mule jumpe die sampai aku nak balik. Bukan reti nak hanta aku balik lepas tu.

Syukur aku tak kene tahan lagi dengan pak guard sebab balik pukul 12. Die tanya aku kenapa balik lambat, aku cakap la kelas law habis pukul 11 lepas tu aku kene pergi meeting. Siap tunjuk mesej yang wajib pergi meeting tu. Nasib baik lepas ;)

Tapi lepas tu, die tanya aku balik jalan kaki sorang-sorang je ke? *toleh kanan toleh kiri* Die ade nampak orang lain ke?................

Btw,thank to farid sebab teman sepanjang perjalanan via wechat ;)

No comments: