OTHER ENTRY

Tuesday, June 25, 2013

#25Jun2013 [1212]

Tersedak, tersembur, tergelak *guling-guling atas katil*

Alahai korang nih, tak beragak lansung nak tweet aku tanpa mention. Terasa okey? Walaupon tade mention, 'heart-breaker' tu khas untuk aku kan? bukan title tu da la lame tak wujud ke dalam kamus hidup aku? Aku da tak jahat macam dulu laa. Kalo dulu, yelaaaa. Aku dengan bangganya buat orang suke aku lepas tu dengan bangganya sekali lagi aku tinggalkan orang tu macam tu jerr.

Korang cakap aku jahat sebab lebihkan Mr.F dari Mr.H , mem'blacklist'kan Mr.B, mengabai Mr.S, bergedik dengan tiga orang Mr.A & Mr.O, melting dengan senior-senior ku tapi masih rindu dekat another Mr.A. Aduhaiii, korang tahu tak cerite sebenarnyeee?

Drama Queen nak bercerita nih, tolong bace elok-elok. 

Kenape aku lebihkan Mr.F dari Mr.H. Dua-dua suke aku, tapi aku ? Mr. F die gedik, belagak,tiga suku dan bla bla bla..... Mr.H pulak, suke control macho *konon laa* , nice, penuh dengan secret die dan bla bla blaa... Nampak tak perbezaan dieorang? Disebabkan Mr.F berperangai macam tu, die tak pernah kesa lepas ape yang terjadi antara aku, die dan Mr.H. Banding dengan Mr.H yang terus membuat konklusi sendiri dan dah tak tegur aku. Mungkin die tatau yang aku masih nak kawan dengan die. Takpe la. 

Mr.B yang di'blacklist'kan. Jujur kalau korang kawan dengan die dalam situasi aku korang akan rasa sangat-sangat tidak selamat. physcooooo ! tengah-tengah malam called cakap rindu la itu la ini lah, stress aku ! tu belum mesej-mesej die yang aku tak pena balas. Kenapa la Mr. B ni masih simpan no aku. padahal die dah tukar nombor kot. 3 tahun die hilang, dan muncul balik sekarang sebab die kate die masih suke aku. Ape kes? mungkin salah aku sebab dulu aku jahat, tapi aku da mintak maaf kan? Tolong maafkan aku, dan jangan kacau hidup aku lagi.

Mengabaikan Mr.S sebab die pon mengabaikan aku. Dah jumpe awek baru mungkin. Tahniah ! 

BERGEDIK-GEDIK ? weyhh, 3 orang Mr A & Mr.O tu je la yang rajin tegur aku kat fakulti dan rase aku bukan invisible kat fakulti. salah ke? dieorang kawan aku. Kawan-kawan aku jugak cam korang.. macam korang tak gedik ! huh !

last ~ Melting dengan senior sebab nak cover rindu another Mr.A. hmmm, tapi aku takkan rosakkan hubungan senior aku dengan awek die. Sebab aku tahu ape rase bile BF kite kene ngorat dengan junior die.. FUHHH ! 

GEDIK KAU MIIZAAAAAA ;)

the end

No comments: