OTHER ENTRY

Saturday, June 22, 2013

#22Jun2013 [2217]

what i learnt from photography assignment ;)

sejujurnya tanpa assignment, kehadiran aku kat kelas photography hanya lah sia-sia. Mane taknye, setiap kali dalam kelas, aku bukannye fokus. Main game, twitter, berangan, whatapps dan kadang-kadang aku sempat update blog.

thanks to cdot walaupon die macam nak tanak ajar aku time buat assignment photography but sape kesah? janji aku punye assignment siap dan aku belajar sikit mengenai photography. akhirnyaaa.. HAHAHA




Its getting better and better :)

Tanpa dirancang, harini berlagha dengan seha, ida dan sabrina. Padahal keje banyak gile tak siap kot. ASTAGFIRULLAH, ape nak jadi dengan miiza suki nih. Next week da final, menyempatkan diri je nak keluar sana keluar sini. =,=



No comments: