OTHER ENTRY

Wednesday, June 19, 2013

#19Jun2013 [2245]

Sesi luahan perasaan :')

Perjumpaan terakhir katanya, percayalah esok jumpe lagi. Confirm ! Malas aku nak layan, tapi time ni la nak rehat. Alhamdulillah walaupon still tak tidur. Lebih 24 jam tak tidur nih. Makan pon tak lagi

Lapar lapar lapar

Tak larat dah dengar luahan perasaan sume orang, otak pon da jem sebenarnya. Apa bole buat, janji boleh lari dari kerja QS. Yeayyy !

So, tiring. Btw, harini last day farid orentasi,means esok first class die. Hewhew. Malam ni bole kacau die dan takutkan die lagi. Gile jahat aku ! Bukan nak bagi semangat padahal die selalu ade walaupon pepagi bute. Serius !

Suara sumbang.

Bukan aku, tapi suara orang lain yang ditujukan kepada aku. Korang sweet gile tujukan sume tu untuk aku. Aku tak cakap direct kat semua orang. Mungkin aku yang salah tapi kenape tak tegur je?? Susah sangat ke??

No comments: