OTHER ENTRY

Thursday, June 27, 2013

#27Jun2013 [1954]

Tidur -___-

okey ! akak-akak tu ade masalah dengan aku. Salah ke aku berblogging? Nak gelak-gelak apesal? Aku tak kacau kau tapi kau yang kacau aku. Kire untung la aku tak mengadu kat pihak pengurusan sebab korang stay almost 2 bulan tanpa kebenaran. Kalo ikutkan hati nak je mengadu, mane taknye, menumpang bilik orang, lepas tu buat kecoh. Sekarang da pandai perli-perli aku. Masalah sungguh !

Setahu aku, aku seorang yang tak menegur orang. Kacau orang lagi la tak. Bukan aku selalu hidup dalam dunia aku sendiri ke? Annoy eh tengok aku? tak puas hati tengok aku tidur 14 jam sehari, makan and online sahaja?

tolong lah, aku tak boleh study kalau aku nampak ramai orang. Lain lah kalau satu kos. at least, ade gak input untuk aku walaupon aku tak study, sebab selalunye aku belajar dengan mendengar. ni tak, korang bergosip antara korang dengan harapan aku join sekaki. Harapan lahh.... haihh.

berat aku CONFIRM bertambah minggu exam nih. bersabar je la miiza ;)

FIGHTING !

No comments: