OTHER ENTRY

Tuesday, January 8, 2013

Serius Tak Lawak ! ლ(ಠ_ಠლ)

Aku tak tahu ape masalah admin belog tu, tapi aku sebagai pelajar Uitm dan juga warga FSPU tu sendiri kecewa dengan ape yang di post.

Sejujur-jujurnya, mula-mula aku tengok banner tu pon aku gelak, tapi aku tade la sampai aku nak memperlekehkan banner tuh. Ape masalah admin belog tu nak buat statement
 "WTF - KAIN RENTANG MENYAMBUT MINGGU PEPERIKSAAN UITM YANG POWER"
 #Macam nmpk sgt sbelum ni student uitm ramai meniru.. Snorrrrrr~ Snooooorrrrr~

Ditegaskan dalam belog ini, kami warga Uitm dan juga warga FSPU ingin menyatakan kami golongan yang ade kualiti, kami TIDAK meniru sebab itu kami digelar golongan sifar meniru ! Banner ni bukan sebab kami kaki tiru laaaa !


nota-kaki : tekan gambar untuk pergi ke belog itu =,=
Digalakkan tak payah la gi belog tuh. HUH !

No comments: