OTHER ENTRY

Saturday, January 5, 2013

Belog-Walk-ing

Dipetang yang mendung, baru lepas hujan 'agak'nye. sejukk je rasenyee.. Kenape 'agak'nye eh? HAHA. Ok aku baru bangun tidurr =,= konon nak bangun awal tapi terlajak jugak. Bangun-bangun terus bukak laptop. TERBAIK LAHH !

Aku nak caj mp3 sebenarnye *alasanjetuh* HAHA. ape aku mengarut nihh. Abaikan !

Lapar, da lame aku tak makan nasi, teringin pulak ^^. Erm, mungkin jap lagi cari nasi kat cafe. Sementara tunggu datang mood rajin nak gi cafe nih, aku belog-walk-ing jap tadi..Gempak-gempak kot belog mereka kalo nak compare ngan aku *sedih*

Yela, aku da jarang nak ber-belog, sekarang pon update pasal rutin harian, mane ade update pasal isu semasa. Perkongsian yang berinformasi pon tarakkk. Well da macam "dear diary" HAHA

Tape la, "dear diary" pon oke ape. sekurang-kurangnya membantu mengatasi masalah aku yang 'short-memory' nih :) teruskan usaha korang untuk update something yang gempak-gempak eh? seronok aku bace

No comments: