OTHER ENTRY

Wednesday, January 16, 2013

Balikk Kampungg...

Selamat Tengahari 

Finally ! hari yang ditunggu-tunggu :) Hari dimana si-ayah akan menjemput si-anak pulang ke rumah. Kire-kire hari, hampir sebulan aku tak balik rumah lagi. Rumah aku dengan Uitm Shah Alam ni sebenarnye bukan lah jauh sangat. Sejam naik bas da boleh sampai rumah. tapi aku tak penah balik naik bas ponnn. HAHAHHAA

Balikk kampungg ! oooo ~ Balik kampungg !!

"tak payah nak balik kampung sangat laaa ! rumah kau ngan uitm ni sekentutt je pon. tu pon nak kecoh kee?" - suare-suare orang jeles tak dapat balik kampung sebab tak habis exam lagi. HAHA.

Disebabkan kali ni cuti panjang, dan aku pon da kene keluar kolej, aku ade sepuluh barang aku kene angkut ! sepuluh barang ni nampak je sikit, tapi sebenarnye banyak tauu. 10 barang ni adalah beg, baldi, serta kotak. Jenuh la aku nak ulang - alik dari bilik ke kerete nanti . Tahniah Miiza =.=

10 barang yang dimaksudkan ;
1. Beg besar berisi baju dan buku beserta nota
2. Beg sekolah berisi stationery aku yang banyak gilerrr nak mammp**
3. Goodie beg penuh berisi stok makanan aku yang tak termakan.
4. Beg berisi beg 
5. Baldi berisi sabun basuh berserta peralatan mandi
6.Tong sampah berisi sekotak alat berhias diri
7. Kotak printer
8. Kotak heater
9. Beg berisi baju kotor
10.Beg kasut

jom balikkk !


No comments: