OTHER ENTRY

Wednesday, February 27, 2013

#27Feb13 [1853]

Ketorrr tangan nak menaip. Dah jarang giler kot aku bukak belog ni. Kalau dulu setiap kali cuti macam-macam cite aku nak tulis kat sini. Sekarang? Aku taktau macam mane nak bercerita =,= Tajuk pon aku masih konfius nak tulis ape.

Ape pon, sepanjang cuti semester 1 ni aku banyak habiskan masa seperti biasa sebagai 'baby sitter' cume beza nye kali ni jaga Iman Ramdzan dengan Nurul Izzah bukan Athirah Auni. Waa rindu dengan Athirah Auni laaaaaa !

Dulu jaga Auni, aku boleh relax-relax lagi. Siap boleh tido tengah hari lagi.Berat pon bertambah. Sekarang jangan harap la. Aku da rase macam aku bukak kem ketenteraan.Lari sana-lari sini , pastu asyik-asyik kene jerit, boleh kene darah tinggi weyhh .Nasib baik tak kene tapi berat tetap naik. HAHAHA

Lagi 4 hari nak masuk semester 2 dan lagi sehari nak masuk umur yang baru. Untuk naik sem baru, aku tak prepare ape-ape. Nak masuk umur baru pon aku tak prepare ! Cuak beb ~ Rase macam nak kene kawin pakse ! aku tak rela lagi umo aku 20. aku rase baru je 18 tahun arituuuuu. huwaaaa :'(

Tahun ni da la celebrate sorang-sorang =,= sooooo touching !

No comments: