OTHER ENTRY

Monday, March 10, 2014

The whole March is my birthday !

Happy birthday to me !!!!
Dah sepuluh hari berlalu tapi aku masih terima hadiah dan wish. heheheh. Sape kate birthday aku dah basi? I like ~ so, sepanjang bulan tiga ni birthday aku. kihkihkih

Gila terharu dengan mereka-mereka. Walaupon tak rapat tapi still nak meraikan birthday aku. especially budak-budak kelas. HAHAHA. Big Thanks to En. Azizan sebab telah me'reveal' birthday aku kat the whole class and nyanyi birthday's song together with them. Malu kitewww. hikhiks!

okey birthday aku sebenarnye 1 Mac.

Thanks a lot yang wish sebelum, semasa, dan selepas tarikh itu. really appreciate that walaupon hanya dengan wish. Terasa diriku berharga. hahahhaha !

Mission belanja mak abah mee kari secret recipes and sambut birthday kat situ dah accomplish. Next year misi nak makan kek baskin robbin. Bole? ^^

Mohon yang berkenaan tu alert, tanak belanje diri sendiri lagi next year. hehe

No comments: