OTHER ENTRY

Friday, February 28, 2014

Day 29

Last dayy !

Hilang dah segala kegembiraan last day bile aku takdapat buat half day. Sedihh pedih letih ! nangis guling guling dahh. :'(

Speechless and hopeless plus heartless.

taktahu nak say goodbye macam mane, tatau nak bagi expressi macam mane. Hari terakhir stalk Mr.X. okey yang tu tau nak bagi expressi ape. SEDIH ! dah la minggu ni hari-hari jumpe die. Hari hari nampak die baru balik dari masjid. Alhamdulillah.

Then, aku dapat hadiah, yeahh ! walaupon sekadar pen, tetap hargai. *bigsmile* yela, aku dah nak start belaja lagi. tapi satu bende tak prepare lagi. At least sebatang pen tu bole tolong aku nanti.

Pakcik kamal kate, pen tu dari abang-abang. tapi sepanjang aku duk sini. Kenal pakcik pakcik n kakak kakak je kot. yang lain mane sangat. if selisih pon senyum je. Tak pena tanye nama dan bagai-bagai.

Siapa abang abang?

No comments: