OTHER ENTRY

Sunday, January 5, 2014

#ExamFever Jan2014

Construction Law II please be nice ;)

Aku mengalami kecelaruan identiti sepanjang 2 hari yang sepatutnye aku habiskan date dengan buku law. Hasilnya, aku hanya pegang buku law 2 minit then go to sleep. Good job miza, Good job!! Memang segala ilmu dalam buku law tu akan transfer sendiri dalam kepala kau time kau tidur. GRRRrrr.

Terpaksa tolak pelawaan 'I' untuk discuss sama sebab tade ape pon dalam kepala. Kesian 'I' beriye ajak tapi seribu satu alasan aku bagi. Tape-tape, esok esok kita study same lagi okey. Berdua, seperti yang sepatutnye dalam perjanjian kita. Kekekee. *awkward*

Sibuk-sibuk exam week ni, sibuk jugak nak prank orang. Otak kau memang tak boleh nak buat pikir yang berfaedah kan miza? Maaf kepada 'A' and 'S' sebab anda bakal diprank oleh saya dalam mase terdekat ni. Harap dapat bersabar, layan je ape saya buat kerana semua ini adalah direquest untuk meng'sweet-sour'kan korang punya hari. hehehhe. Have fun uolls!

I try hard to make everyone happy, please let me be happy too :)

No comments: