OTHER ENTRY

Wednesday, January 22, 2014

Day 2

Datang awal pagi, lupa Id number, lupe Id bilik kire lupe semue lah. Rase kosong giler. Rase nak tuka tempat praktikal pon ade jugak. haihhh -___-" sabar miza lagi 5 minggu je. tak lame pon. 

Secara overall aku tak buat ape pon semalam, macam biase, sesi berkenalan lagi dengan rakan sekerja dan juga merangkap kepada pakcik jauhhhhhh aku. Kiteorang sekampung kot. HAHAHA. Nasib aku lah, kene fake-fake kat sini. Perangai kene sopan, kene kurang makan, kurang cakap. Totally not me. 

Harap sangat dapat drawing, buat measurement and bla bla bla... tapi tapi tapi, asyik kene baca baca baca. Tang mane dieorang nampak aku suke membaca pon tatau. Mereka hanya bagi aku buku them suruh aku khatamkan. Kalau lah kerja betul-betul cenggini, heaven hidup aku. Sengsara la aku time keje nanti if aku terus dilayan macam ni.

Wat cool wat lek miza, keep smiling :) 

No comments: