OTHER ENTRY

Thursday, November 21, 2013

Tiga minggu punya setoriii ;)

There is a lot of story i would to share. Is that okey? ouh yeahh, this is my blog then i can write as much as i like right?

HOHO 

Nampak sangat takde modal nak start nak buat intro sehingga merapu-rapu berlagak seperti omputih walaupon grammar hancus! tapi takde la teruk sangat kan grammar aku? fuhhh ! Memang aku selalu ade problem nak buat intro, sebab tu walau ape pon assignment aku akan mintak tolong kepada mereka yang mahir untuk buat ayat first and second untuk aku. Terima kasih kepada mereka yang sering membantu :) *clapclap*

Actually, dari aritu nak menaip, tapi tak tau kenape busy sangat dengan hal dunia reality sehingga lupa dunia fantasi aku ni. Satu perkembangan baik sebenarnye, nampak la sekarang aku da reti bergaul dengan society. *tak bermakna aku kera sumbang, aku cuma kurang bergaul dan kurang cakap je* 

Last last week aku pergi terengganu. Dah lame tu, dan sepatutnye aku update cite pasal terengganu ni last last week. tapi tapi tapi................


errr, ni je la gambar yang aku ade, yang lain semua kat camera dieorang :( mungkin aku bole mintak dekat Arshad lepas ni. Serius seronok! Bengkel pengacaraan anjuran MPP FSPU 12/13 iaitu kak husna dan abang fitri. Confident level aku up sikit la bile bercakap depan orang ramai. Thanks sebab anjurkan. Patner aku ouma jiman. hewhew. Taktau jodoh ke hapee, sentiase digandingkan bersama  beliau ketika disana. I mean if ade keje dalam group la. tapi grouping pon berdua kan. so paham-paham je la. I like! *gedik* lepas ni beliau dah feymes tade la bergandingan dengan I. **Ade sebab aku guna ganti nama beliau untuk ouma. next next post aku story

Mase kiteorang kat sane, mostly couple :(  bak kate AJ, aku dengan die je tade couple. Sedih sebenarnye part tu, bukan sebab lonely or whaterver, tapi sebab kene buat 'muke tembok' kacau couple-couple yang sedia ade. Do I care? HAHAHHAA. kesian korang kan? 

Last week punye cerita pulak. Haaaaaa! yang ni aku stress banyak. Time tu la nak submit tu nak submit ni. Walaupon kelas banyak cancel sebab abang abang dan kakak kakak diploma konvo tapi keje dieorang tak buat. semua letak kat atas kepala aku. haihhh! 

Dah la kerja tak pro, aku taktau macam mane dieorang belaja time diploma dulu. Serius wey!! ini yang aku nak bebel panjang panjang. Dieorang buat keje nak last minit, lepas tu nak marah marah. keje hanya tahu menyindir orang, mengarah orang. Aku tau korang tua daripada aku dan aku hanya lah budak matrik kalau nak compare dengan dieorang memang la dieorang hebat sebab da belajar basic and bla bla bla. Matrik ape la sangat, sijil pon tak laku, kalau diikutkan budak matrik ni da lari bidang kot. Tapi at least kiteorang cuba dan kiteorang bole buat keje.

Nak mintak tolong ade care ye kakak kakak dan abang abang diploma. At least ade perkataan tolong pon okey la. cukup. tak payah nak cakap "aku nak kau buat" tak payah nak suruh kiteorang guna otak bagai. kiteorang buat keje memang pakai otak. tak perlu mention kot. sentap menyentap berlaku pada minggu tersebut. Nasib tak dapat maki dari aku -____-"

okey! lupakan semua itu~ cerita minggu ini. YEayy!!! BALIK RUMAHHHH. #VillaSuki

the end

No comments: