OTHER ENTRY

Monday, November 25, 2013

Andai membunuh itu tidak diharamkan...

Setereessss! stresss stressss ಥ_ಥ

Aku dah tak tau nak buat ape. Aku ingat balik rumah bole lapangkan sikit fikiran. Tapi aku keserabutan aku yang bertambah.

Banyak keje banyak keje banyak kejeee  ಥ_ಥ

Aku rase time nak balik aritu, da settle kan banyak keje. tetibe malam ni, sebeban keje muncul secara tiba-tiba. Malam ni kot, esok ade presentation, submission...bile aku nak buat sume tuh, korang ni tak beragak! Aku memang dah lama simpan hasrat nak bunuh orang..

Sekarang nih aku masih kat rumah. Masih berjaga,masih memikirkan esok bagaimana... ಥ_ಥ


**kenape dengan ouma? ape yang berlaku masa penamaan calon petang tadi? ape cerita audition jumaat lepas? kenapa yana marah dengan aku? ada ape kat meeting smf tadi? kenapa report eco panjang sangat? kenapa tak bagi aku buat eco tu? bile sepatutnye hantar RM? sape nak buat MEA? sume soalan tu tade jawapan ಥ_ಥ

No comments: