OTHER ENTRY

Tuesday, April 9, 2013

#9April2013 [1855]

Majlis Anugerah Dekan.

Akhirnya sampai jugak hari ni. *tu la miza, rajin sangat pergi meeting, kan da kene jadi ajk tak pasal-pasal. Bukan ke azam kau tahun lepas nak terima anugerah ni? Haihhh ._______.

Disebabkan banyak sangat masalah, tetibe je aku harap majlis ni tak berjalan dengan lancar ! Huh ~ MT-MT bukan buat ape pon, tau datang cekak pinggang lepas tu marah-marah. Memang seronok keje macam tu. Bagi aku sume ni tak profesional langsung. Macam ni ke cara dieorang layan kami yang junior yang mereka kata kite sepatutnya 1 family dan tiade jurang antara senior dan junior? Kan aku da membebel kat sini. Ishhh.....

Ape pon, aku tade la akan belaku sebegitu kejam, aku tetap buat yang terbaik untuk majlis ni. Go go go mizaaaa ! Fuhh, aku sangat tidak sihat harini. :(

No comments: