OTHER ENTRY

Friday, April 19, 2013

#19April2013 [1047]

Mid-Sem-Break !

Yippieeee ! Cuti cuti cutiiiiii :D Now heading to Banting with love <3 okey aku tipu, bukan with love tapi dengan perut yang kelaparan. Sangat lapar :(

Dalam sejarah aku bawa dua beg berisi penuh dengan buku dan baju kotor sahaja. Hehe. Kalau tak paling kurang 4 beg dengan makanan aku, aksesori aku, beg berisi beg, kasut lagi macam da habis sem lah. Sume aku nak angkut balik. Hahahaha

Lebih mengejutkan aku balik naik bas. Rajin giler aku arini. Terkejut dengan diri sendiri. Anyway, proud to be myself.

Dalam bas macam biase sangat tidak seronok -___- sesak dan aku sangat tidak selesa dengan bau- bau aneh. Serius ! Aku tanak cakap busuk sebab mungkin bagi dieorang wangi. Tapi bagi aku yang kebuluran ni macam nak muntah kot. Maaf !

Harapan untuk mid sem break. *wink* da macam esei ape ntah nak harapan bagai. Hahaha. K, tak kire. So, harapan aku nak cuti kali ni aku tak sakit lame-lame. Aku tengah demam sekarang ni. Sungguh tak nikmat duduk kat rumah kalau sakit.

P/s : aku mintak maaf kepada auntie-auntie yang ade kat dalam bas ni sebab aku selfish. Beg aku besar da berat, aku tak larat nak kongsi tempat duduk. Maaf :'(

No comments: