OTHER ENTRY

Monday, December 31, 2012

GoodBye 2012 , Bye Awak dan Hai Kamu ^^

Lagi beberapa jam nak tahun baru ni mostly mesti nak pos pasal azam baru la, kenangan 2012 la, itu la ini laa. Aku tak kesa sume tuh, aku cume nak pos pasal aktiviti aku sepanjang hari terakhir 2012 ^^.

8.30 pagi : bersiap nak pergi mandi, tapi mandinye bukan pukul 8.30..ntah pukul berapa aku gi mandi pon aku tatau. Bangun tido tu jangan ditanya pukul berapa. tu teka teki untuk akhir tahun nih ^^.

9.30 pagi : breakfast sambil bukak nota ConsTech. Minum nescefe + kerepek pisang. Kenape kerepek pisang? aku malas gile nak amik biskut dalam almari, so aku makan je ape yang ade atas meja study aku =,= janji kenyang *sebenarnye tak pon

11.30 pagi : Siap-siap nak gi makan. Konon nak makan kat restoran Upin-Ipin. tapi tak berkesampaian sebab restoran tu tak bukak lagi.So, bawak diri ke restoran Baba ikan bakar. Bole tahan la masakan nye kalo nak compare dengan aku punye masakan. HAHA. Time makan ni la muncul idea nak lepak-lepak kat kat shopping mall. ;)

2.30 petang : Bertolak ke Setia City mall, rancangannya nak tengok wayang. Memang aku tengok wayang pon, cite Kahwin 5. citer melayu untuk 18 tahun ke atas. HAHA, boleh pulak yang jual tiket tu tanye aku cukup umur ke tak. aishh, muke aku ni muke tak cukup umur ke? HAHA, first time weyhhh aku tengok cite melayu 18+ dan aku tak paham kenape 18+ sedangkan cite tu sangat lawak =,=

7.00 petang : Bukan aku nak balik maghrib-maghrib tapi pakcik tu yang amik kiteorang lambat. janji pukul 6.30 petang... sepanjang perjalanan tu pacik tu sibuk je tanye itu ini, paling sakit "malam tahun baru ni tanak bagi ucapan untuk yang tersayang ke?" disebabkan aku baru frust n yang lain pon da menyampah aku jawab la "malam ni kiteorang sume nak call mak kiteorang.hee"

9.00 malam : online tanpa ingat next year aku nak final. huwaaaa ಥ_ಥ

HAPPY NEW YEAR !


nota kaki : aku memang tade azam baru, tapi aku ade target untuk 2013 iaitu 4.00

No comments: