OTHER ENTRY

Sunday, December 30, 2012

Be Positive (•‿•)

haiii !

Kalo post-post yang sebelum ni tajuknye kawin, kusut, blur, malam takde bintang laa, kali ni pulak be positive. Actually tajuk dengan isi yang aku nak post selalu lari. tak pernah nak seiring dan sejalan. Biasenye tajuk melambangkan mood aku time aku tengah start nak post, dan isinye cite pasal ape yang aku buat untuk cover mood aku dengan orang yang ade disekililing aku sekarang ni. Means tade la lari sangat, mungkin patut kate jogging 

Aku tak pandai nak tunjukkan expressi "bermasalah" aku kat orang sekeliling aku. So, bile aku sangat-sangat stress aku lebih suke diam dan buat kerje sendiri. Kat sini aku mengaku yang post=post aku sebelum ni aku buat time aku tengah FRUST dengan mamat. Tak perlu kot aku mention name die =.= Statement berani mati , aku baru putus ! tapi bile mase aku couple ? HAHAHAH

Tahun depan da start final, dan aku rase aku pon da tade rase getaran cemburu , marah, rindu, sakit hati, kesian, sayang kat "DIE",  so aku patut prepare untuk jadi lebih baik ^^. 6 hari lagi untuk masuk di medan perang. kejap je tuhh.Cakap tahun depan start sebab nak cover rase neves. Hee

First thing to do is mind set :
 "ITS NEVER TOO LATE". 
 (✌゚∀゚)☞


Life-quotes-its-never-been-too-late-to-be-who-you-might-have-been_large

No comments: