OTHER ENTRY

Tuesday, June 26, 2012

sedikit lebih baik :)


buah hati baru :D

Habis je matrik, alhamdulillah aku dapat 'henpon' baru untuk menggantikan en.SE yang rosak. Bukan calang-calang 'henpon' tapi HTC. Garu kepala jugak aku. yela da lame gune 'henpon' yang ade keypad sekarang pakai touch screen. Diakui mase mule-mule dapat tu macam K*** dapat bunga la.Pena jugak terpikir tanak gune. Adek kate "tau la angah baru balik dari hutan.tak payah la kuno sangat" = ='' so, aku amik jugak 'henpon' tuh.

Orang lain mungkin da lame pakai 'touch-touch' nih. mungkin juga budak 7 tahun lebih advance dari aku. Apa bole buat aku memang 'slow'. dan aku percaya lebih baik lambat dari takde langsung. Same jugak dengan menuntut ilmu.yang sedikit itu la selalu membantu kite ^^.

Cerita aku,dari zaman sekolah aku tak pernah suka dengan KIMIA. Kalo bole,setiap kali ade subjek kimia aku nak ponteng sekola. Bukan ponteng kelas tapi ponteng sekola terus. Setiap kali buat experiment aku cume tengok je. Sampai kat matrik nak tak nak kene ambil jugak subjek kimia sebab tu subjek wajib untuk sains. SEM 1 aku memang takde usaha langsung.setiap kali test D+ je.

Puas kene marah,aku geram sepanjang minggu study week untuk final aku habiskan mase untuk study kimia je.Untuk faham semua memang mustahil. so aku belaja yang senang-senang je untuk cover. Alhamdulillah. B- bukan lagi D+ dan untuk SEM 2 aku usaha dari awal alhamdulillah A- dalam tangan :)


Sekarang aku mula ambil tahu isu semasa-masakan-kesihatan dan segalanya walaupon sedikit sebab aku percaya sedikit ilmu akan membantu ketika kite memerlukannya ^.^

2 comments:

Kira Kekuri said...

aku dekat sekolah tak pernah lak belajar Kimia, sebab ambik jurusan akaun. hehe
saya still pakai handphone biasa, sebab senang. sambil drive ble sms ;D

miiza.suki said...

diakui handphone biase lagi best つ.と