OTHER ENTRY

Thursday, March 8, 2012

happy belated birthday :)

happy birthday to me
happy birthday to me
happy birthday , happy birthday
happy birthday to me 

HAHA ~ selepas seminggu baru dapat update blog. totally busy dengan assignment-assignment yang da lame tertangguh = =''.

they was awsome ! they was great ! and they almost make me crazy !

ayat-ayat kat atas ni aku tujukan khas untuk budak-budak 2M2S3a yang 'cantek' dan 'kachak' ! korang best ~ tak lupe gak kat 2 orang roomate ku yang 'comel' sebab sempurnakan birthday saya dengan kek coklat yang delicious ! ^.^

guys,that is the worst gift but awesome ! cucur lemak manis ♥





...........................................................................................

not forget to my beloved MUMY and DADY !
thanks because take care of me
and thank for the ''ULAT''
i love you ~

notakaki : busukk !  terima kasih nyanyi untuk saya ^.^

No comments: