OTHER ENTRY

Monday, February 20, 2012

terima kasih sebab cemburu :)

hola.

taip entri laju-laju. bateri lappy tinggal 7%. motif : tanak duk depan lappy lame-lame **nanti ade yang jelez ! HAHA

susa bile ade orang sentiase jelez dengan kite.sejujurnya aku tak kesa, sebab itu yang buat die jadi lebih baik. aku sokong 100% so, bencilah aku kalo itu boleh buat ko lebih baik. **terase HOT bile de orang jelez ;)

betul ade orang cemburu dengan miizasuki ! bukan aku je yang perasan. tapi majoriti yang berada di sekeliling aku pun da tegur. sume ni start bile aku da tak bertegur sapa dengan die

aku pakai 2 handphone si dia pon pakai due handphone. tapi tak mampu nk topup due-due. asyik-asyik telefon ayah die mintak topup. at least seminggu dua kali. pe kes??alasan tepon nak buat call mak,abg adik ngn moksu.. haihh =.=''

bile aku de stock meggi sebab nak jimat. die pon da mule start buat stock meggi. padahal sebelum ni aku offer meggi aku si die cakap die tak bole makan meggi. allergic ! **that gud ! sebab die da pandai jimat ~tapi jangan makan selalu oke?

 macam tu jugak nescafe. dulu time aku offer, yang sakit kepala laa.tak bole bau nescafe laa..but now.die yang ketagih minum nescafe. sebab ape? sebab tiap malam aku minum nescafe. die pon nak jugak ~ ok fine ! that mean, die cukup kafein untuk berjaga malam sendiri tanpa aku temankan

tapi yang aku suke bile si dia ni jelez. die pandai bangun pagi..sebelum nih. aku la yang jadi alarm tak bergaji ko kan? =.="

btw. terima kasih sebab cemburu. sebab awak da tak buat pe yang saya tak suka. maaf kalo saya de ungkit ! tapi saya suka suasana yang baru. dan saya tetap tak sukakan awak ! FULLSTOP !

When i hate someone EVERYTHING they do annoys me.**that y i always alert what are u doing behind me ;)

2 comments:

kay_are said...

ni lebih kepada copycat ni.. tapi tak dapat detect katne jelesi tu

miiza.suki said...

copycat wujud disebabkan ade perasaan jelesi ;)