OTHER ENTRY

Friday, October 10, 2014

As expected..

Currently at Uitm dihatiku.

Acah acah nak buat assignment dengan thesis tapi kelaut. Not really kelaut since uitm ni tak dekat pon dengan pantai. Ade la jugak hasilnye since da dua hari aku balik sini. tapi itu lah... terlampau sedikit.

Sejujurnya menyesal balik awal, sebab sebenarnye aku bole buat sume kerja tu kat rumah. Cuma kat rumah aku terlampau malas nak buat kerja. Penat. aku rase da masuk 2 sem aku takde betul-betul cuti yang aku bole nikmati since aku kene pergi praktikal. Entah la. 

Putus asa. Mungkin itu word yang paling tepat. Makin lama aku belajar makin aku tak paham ape yang terjadi. Kalau dulu berangan la jugak nak kerja 3-4 tahun then baru beralih bidang. Sekarang bile orang tanye habis belajar nak buat ape, laju je aku jawab yang pasti bukan QS. 

It's soo depressing.


No comments: