OTHER ENTRY

Thursday, August 21, 2014

The moment....

The moment when stranger cakap aku kelakor
The moment when kakak offer aku buku
The moment abah makan durian hanya kasi aku bau je.

First moment pagi tadi. Thats awkward! Stranger use to called me 'sombong' 'garang' n bla bla bla.. Tup-tup someone just told me that i'm funny. Tatau camne nak respond. Maybe i should get to know her better. Found chemistry there. Tak semua dapat rase sense of humor aku ni. ♡

Second moment, itu lagi awkward. Aku tak pena mintak die baku yang aku mintak cuma baju dan beg. Tapi tapi tapi buku yang die offer, siap offer nak carikan buku yang aku tengah gila pulak tuu..i smell something fishy there ><"

Last moment! And still happen. Tak beragak sungguh abah makan dorian tak ajak aku. Tapi bila fikir balik aku bukan makan durian sangat pon lepas insiden aku makan lepas tu demam panas. Hehe. Aku syak kat bonet kete ade durian sebab bau tak hilang. I'm sick !

P/s: tips nak hilangkan bau durian, letak roti kosong dekat tempat yang berbau tu. Nanti roti tu serap bau durian.