OTHER ENTRY

Friday, May 9, 2014

Congratulation ^^

"The groom always smiles proudly because he's convinced he's accomplished something quite wonderful. The bride smiles because she's been able to convince him of it"

Shocked

Really really shocked !

Abang Leman ku dah nak kahwin. Sejak bila aku ade abang pon aku tak sedar. Seronok gembira sedih teruja awkward and all other things. Mixed feeling. Baru abang tipu-tipu. HAHAHAHA. Over kau miza ! selalu sangat overeacted.

Rase macam baru semalam kenal die, baru semalam bergurau dengan die, baru semalam die pujuk aku, Semuanya rasa macam semalam. Sekejap masa berlalu.

Abang leman dah move on. Aku?

Still cling on same person and i dont event know why. Mungkin itu je la sebab aku masih lagi belajar. Semoga dipermudahkan. ^^



**Sulaiman iskandar yasin a.k.a mohd eizuddin , selamat pengantin baru. Saje wish awal, takut terluoa. Hadiah tu insyaAllah ade, tunggu je la pakcik posman kat rumah tu ek? kihkihkih :D

No comments: