OTHER ENTRY

Wednesday, April 16, 2014

Bye Iman, Bye Izzah

Fuhh letih baby sitt dua orang budak ! Kesimpulannya, assignment, proposal letak tepi. Cuti kali ni kembali menjadi kanak-kanak rebina bersama budak-budak itu.

Kanak-kanak sangat. -___-

Pening kepala ! rase cam aku banyak ajak tengok cartoon je, untuk perkembangan sel-sel otak kononnye. Tapi mereka makin nakal. Alahai, ape boleh buat. Terjerit sana, terjerit sini, melalak, meraung,guling-guling, stress weyhh. First time aku rase jaga budak budak adalah stress. 

Dah rase military school pon ye jugak. Haihh, bila dimarah katanya tiru boboboy. upin-ipin and bla bla bla. Kuat melawan, keras kepala, degil. ikut perangai sape la tuh..

Petang tadi last, esok balik UiTM dah, dengan harapan balik awal bole buat keje sikit. Sikit pon jadi la. At least ade something. Semoga dipermudahkan

Too much imigination is not good?



Nuek whatsapp aku semata-mata nak cakap aku dah ada kesayangan. KAHKAHKAHKAH. Aku dah lame ade kesayangan wehh. Mohon jeles !

No comments: