OTHER ENTRY

Sunday, March 30, 2014

Just a dream

Dipinang dan kene kahwin dalam mase sebulan.

OH MY !!!!!

It's only a dream. A dream which make me think a lot. And too much thought is not good for me. Because when im think, in my head only him. Hold into someone that you know not right for you is not easy. It is not because you cant have him, you just have to let him go. No reason. Pity me.

Dalam mimpi tu, mak tunjukkan aku satu gambar. Mak nak aku terima die. Nampak mak sangat seronok, tapi hati aku berat. Sebulan je masa mak bagi untuk aku bagitau semua. Everything have been prepared for me. Mak kata die yang sediakan. Aku hanya perlu sediakan diri aku tapi aku tak mampu. Aku takut. Mak beriye, aku tak sanggup nak tolak. Aku terjaga masa aku cube baju pengantin.

Lelaki dalam gambar tu bukan kali pertama aku mimpi pasal die. Dah banyak kali. sebab tu aku boleh ingat dan bayangkan muka die. Kenapa mesti die? Aku tak pernah kenal die. I wish i can meet him someday.

If he can bring a smile and happiness for my mom, i'll do anything for that. Even have to married him.

Ape yang aku fikir ni?? HAHAHHAHAA


No comments: