OTHER ENTRY

Thursday, September 12, 2013

Ragam mereka [2328]

ouh #Uitmdihatiku !

Raya dah basi tapi program SuaRaya bersama TNC dan pelajar tetap berjalan lancar. Alhamdulillah, semuanya sudah selesai walaupon booth FSPU tak menang ape-ape. Okey, yang tu sedih ! penat menghias sampai pepagi bute tapi tade hasil *sobsob* Takde rezeki, nak buat macam mane. *senyum balik*e

Ape pon, seronok bekerja, rase ade life and ade kawan. YES! betul la aku taip ade kawan. Aku ade kawan jugak laa. HAHAHA

Abang fit, kak husna, kak seri, Aj, yana, ouma, ida, putri, fatin, seha, sabrina, acad, abg lan, abg wan, abg bobby terima kasih sebab tidak meng'anak tiri'kan miza suki *wink* Hambekk! aku mention sume name dieorang. Aku have fun dieorang sume !

Rase kelakar pon ye gak, Aj macam biase berpuluh kali tanya nama aku ape, kak husna and kak seri yang comel gilerr, ouma yang suke main cak-cak ngan aku *tatau ape function bercak-cak ngan aku, mohon yang suke kat ouma tu tak jeles.* acad yang care, abg bobby yang 'terpegun' dengan ketinggian aku tapi gelakkan aku bile aku tak kuat guna stapple gun *yee,aku lembik! -__- * yana ,ida, putri, fatin, seha, dan sabrina yang huwa-huwa tak hingat dunia dengan aku, abg lan dan abg wan yang membuli aku buat keje panjat-panjat dengan alasan sebab aku tinggi dieorang pendek! *jangan marah* and lastly abg fit, thanks teman kan balik kolej pukul 2 pagi sambil berkongsi cerita hantu, well aku masih boleh tido dalam gelap malam tu okey dan malam ni jugak. tak seram la abg fit. boleh cube lagi nanti. HAHA

ini je la gambar yang ade mase SuaRaya, tu pon kidnap dari fb seha. kalau ade gambar sebelum dan selepas suaRaya tu mesti lagi best. baru nampak buat keje sikit. #memories!


** tadi pagi sebelum gi SuaRaya, aku masuk kelas. Serius tak best ! aku nak kelas yang dulu. masuk kelas tu macam freshii laa. Awkward giler tadi dan usha-usha tade yang kacak. Tak suke tak sukeeee :'(

No comments: