OTHER ENTRY

Tuesday, July 16, 2013

Gastrik kah? [1711]

Doktor : Kamu sakit ape?
Aku : Sakit perut, gastrik kot.
Doktor : Ooo, biase la tu. bulan puase, ramai yang yang kene gastrik. Lain kali kalau dah tak tahan nak puase tu, berbuka je la.
Aku : tapi saya tak puasa -____-
Doktor : Kamu buat lawak??

Punca utama aku tak suka jumpe doktor. Doktor selalu menyangka jawapan yang aku bagi tu lawak walaupon hakikatnya TAK ! Perbualan diatas berlaku dalam imiginasi aku, bukan betul-betul pon. Aku takkan jumpe doktor melainkan dah sakit teruk. Annoyed !

Iye aku gedik !

Alhamdulillah, berakhir sudah minggu final yang mendebarkan. Last paper jumaat lepas, construction technology II. Semuanya berjalan lancar, walaupon tak semua soalan aku jawab dengan bersungguh-sungguh akibat balik rumah terlalu awal,dan tidak belajar  -___-

Still terkejut bile tau kawan kelas aku adalah kawan kepada kawan aku kat facebook -__- Dan aku pulak boleh pulak lupe yang dieorang tu anak kelahiran bentong ! huwaaaa ~ alergic betul aku dengan bentong-bentong nih. sedih-sedih-sedih.

Buat aku tak lalu nak makan dan dapat gastrik. TAK SERONOK !

No comments: