OTHER ENTRY

Monday, July 1, 2013

#1Julai2013 [2119]

Am I look like 'panda' ?

Yes you are. Kau tak sedar Miza? Dah berapa lama tak cermin muke tu? Cube tenung mata kau kat cermin.What you have done is sleep 6 hours at night and 4 hours at day every day. Are you that sleepy? *talking to myself*

I'm not kidding. Bile dicampur tolak darab dan bahagi, total hour aku tidur kadang-kadang melebihi 12 jam. Erk ? This is what i do to manage my depression. So, tade ape yang pelik bagi aku. Cume bagi yang tak kenal tu, rase cemburu, nak bunuh, nak sepak, nak lempang dan sebagainya sebab dalam minggu final aku bole amik sebanyak masa yang bole bukan untuk study tapi untuk tidur sahaja ;)

Situasi 1 - sebelum exam
Kawan : miza,kau nampak lain. Study kuat nampak?
Aku : perli kasar nampak? Harr...
Kawan : tak la, kau nampak pucat. Tak cukup tidur ke?
Aku : aku tidur lebih cukup dari yang sepatutnye ;)
Kawan : penipu !
Aku : aku demam.
Kawan : yang tu aku percaye.

Situasi 2 - Balik dari exam
Roomate : how exam?
Aku : best ! As expected :)
Roomate : tak nampak study pon, tidur jee. Macam mane bole jawab? Arghhh ! Stress tengok die tido jee
Aku : *senyum*

Dalam hati *aku lagi stress dengan korang , sorang bawak geng menginap sampai bilik ni macam tin sardin sorang lagi study tak berenti lepas tu gelak sorang-sorang. Aku rase terasing tau tak !* --- pergi tukar baju dan tidur. Hehe

Lepas tu roomate-roomate aku tak pernah tanye aku, how exam and bla bla bla. Stress dengan jawapan aku. Alaa, tak tanya pon bole tau, aku call mak setiap kali lepas exam. Hewhew

#AnakMak #IMissYou #ILoveYou #FinalMood

No comments: