OTHER ENTRY

Thursday, March 7, 2013

#7Mac13 [1230]

LIFELESS !!

Almost a week aku balik Shah Alam tapi aku rase macam aku da bertahun balik sini. BOSANNNNN ! Duduk dekat rumah sewa bukan pilihan yang terbaik. Jeles seyhh dengab dieorang-dieorang yang dapat kolej. Untung laaaaaa.

Rumah yang aku tinggal sekarang ni sepatutnye partially furnished tp aku rase macam tade furnished pon. Sume bende tak berfungsi. Aku tak kesa kalo tade tv, tapi aku sangat kesa bile tade line. Lifeless weyhh. Sume bende tak boleh buat. Trust me.

Tu pasal rumah,then how the class?

Right now is CTU553. Betul la tu,aku main fon dalam kelas. Bukan aku sorang but most ! Kalo aku jadi Prof tu mesti aku rase kecewa. Tapi aku buat jugak. Heee. Bukan salah aku. Aku cuma bosannnn !

Hope next week will be better ;) #WishToTheStar

No comments: