OTHER ENTRY

Sunday, February 5, 2012

mungkin itu lebih baik ;)

oh my GOD , kepala aku tetibe serabut ! da lame gile tak update blog betul-betul.aku amik mase 10 minit untuk wat intro. ape kes? hahaha. ni la akibat terlalu rajin ~ sampai skil nak mengarang pon hilang cmtuh je. GILAK !

sejujurnya aku memang serabut gile sejak akhir-akhir ni. bukan sebab tekanan exam tapi sebab personal. tapi aku rase kali ni aku dapat hadapi dengan baik. mungkin sebab selalu kene benda yang same. so kali ni sedikit pon aku tak tergugat (TIPU.actually de sikit. =.='' ). yeah!! i'm become stronger and stronger ~ mase untuk bertukar ! *SEMAKIN GILAK

agak mengejutkan bile dapat cuti panjang aku tak balik rumah yang tercinta tapi lepas tu sendiri yang frust ! kalo la aku bole tengok mase depan. mungkin aku sedang bersenang-lenang diruma makan cekodok pisang depan tivi sambil minum teh ~ PADAN MUKE ! 


btw, bukan tu aku nak cite ~  kalo tengok tajuk pon aku rase da menyimpang jauh. maaf !

cakap pasal menjadi lebih baik. aku rase diri aku yang dulu lebih baik dan aku nak kembali jadi miza yang less talking , more reading , just doing without care about the others ! yeah ~ aku akan amalkan sikap tu dalam bilik aku yang semakin asing nih. 

aku sedar mulut aku tade insurans. dan aku tak rase pon nak beli insurans untuk mulut aku. sebab aku rase kalo mulut aku terlebih cakap tuh.aku hanya cakap pe bende yang aku nampak dan sume itu fakta. if anybody hurt. you should tell me directly not talking nonsense behind me ! THAT RUDE ~ (sekurang-kurangnye aku jujur. ko ade? )

but since ko tanak aku cakap direct, aku reti je gune bahasa kiasan. tapi ko paham ke? **chop! ade aku kesa ? oke tutup kes sebelom aku lebih banyak mengutuk !

lagi satu , aku de gak terpikir cam nak buat blog baru. dan tinggal kan blog ni. tapi tetibe aku rase sayang lak.mane tak nye, tadi aku bukak, tup-tup de follower baru.walaupon bertambah satu jer. at last de jugak kan? NEW SPIRITS ! (hope bertahan lame. hehe )

so, target aku, aku nak update blog ni at least 2 kalo sehari. motif : nak kurangkan bercakap ! MUNGKIN ITU LEBIH BAIK ;)


3 comments:

NSM :) said...

oit. masalah ngan roomate ka? ignore it. just be yourself :)focus on study -,-

NSM :) said...
This comment has been removed by the author.
miiza.suki said...

HAHA. let it be but thnx dear ;)