OTHER ENTRY

Friday, February 10, 2012

memilih tu susa !

hola !

setelah beberapa hari membuat assignment dengan gigihnye ~ rehat sebentar bersama kit-kat ! :)

google-ing some image and i found this fact ! 

bley caye ke ni ??
tapi bukan itu main story ~cite sal memilih mumy kate "angah , mak tak kesa ko nak sambung pe nanti. pilih ape yang ko suke dan jangan salahkan orang lain lagi" kalo diikutkan , belajar di matrikulasi bukanlah pilihan aku. setelah hampir setahun , pilihan yang aku rase bole memporak perandakan hidup aku. menjadi pilihan yang terbaek yang pernah aku buat. 

dan sekarang sekali lagi aku kene buat pilihan untuk mase depan aku. aku pernah bergurau dengan kawan "mungkin kawin lebih baik daripada pening-pening nak pilih U" tapi die dengan siyes jawab "bile mak ko free ? aku nak jumpe die bole? "  =.='' (okeh. die pelik ! )

setelah mengoogle ~ akhirnye 12 pilihan telah dibuat.hopefully, everything will be alright. "mumy ! angah da isi upu fasa 1. kali ni isi tak jauh pon. johor je :) "

No comments: