OTHER ENTRY

Sunday, January 1, 2012

the darkest hour ;)

hola ^^

kalo bace tajuk bole agak yang miiza suki telah pegi bersuka-ria di ECM,kuantan. kalo ikut perancangan awal nak join membe pegi Gambang Waterpark. tapi macam tak best jee bazir duit awal-awal tahun untuk main air. so, amik keputusan untuk pegi tengok wayang dengan roomate tersayang **sayang la sangat. hehe

so, mule-mule sampai GSC macam nak tengok papa I LOVE you. then ,tuka kepada sherlock home..tapi time nak beli tiket tuh tetibe nampak poster THE DARKEST HOUR 3D version. cam menarik ! da lame ngidam nak tengok 3D. hehe


tengok trailer tuh cam best kan? actually memang not bad laa. cume aku rase kurang action jee..aku cume syok tengok cite nih 15 minit awal dan 15 minit akhir. 1 jam 30 minit cite tuh tak bermakna aku tido sejam kat wayang tuh. aku tengok jugak . cume feel 3D tarak =.=''


btw, nak tunjuk muke roomate tersayang yang setia menemani karenah miiza suki apabila makan angin ^^
hitam itu saya , putih itu roomate a.k.a tourist guide saya :)
sejam aku tunggu bas ni nak gi kuantan and balik gambang.
nape bas ni tak pena on time ! =.= "

No comments: