OTHER ENTRY

Sunday, December 18, 2011

google is awsome !

selamat pagi !

yeayhhh ~ miiza suki bangun pagi weekend nih..HAHA. aku still tataw pe function aku bangun pagi hari nih padahal arini ni hari ahad yang sejukk ! hujan still tak berenti membuatkan aku still dibawah selimut akibat kesejukan melampau ~ **aku da mandi eh?

cakap google is awsome. aku rase maybe ade yang da tau and da penah explore bende nih. tapi aku post jugak sebab aku nak ingat bende nih **miiza suki seorang yang pelupe =.=''

1. google gravity
(amik 1st link)
serabut kan?
tapi aku suke ==''
2.askew
sengetkan kepala anda 
3.let it snow


4.google is my calculator
(ask any question, it will calculate for you)
aku still tataw kenapa 10 + 2 pon aku tanye en.google @.@
2.who is the cutes person?
tekan "i'm feeling lucky" 
**aku suke wat bende nih setiap kali stress ^^.

TRY LA ..

No comments: