OTHER ENTRY

Monday, November 21, 2011

bila segalanya masih boleh dibaiki ^^.


hai.hai.hai..

bermula hari pertama untuk sem 2.sem yang terakhir..mungkin laa..tu pon kalo tak dicampak ke PDT. camne ye result aku ? first day yang agak bosan ! tapi buat aku berfikir. ape tujuan aku sambung belajar sedangkan aku tak pernah tahu ape yang aku minat. hanya mengikut ape yang diaturkan.hanya berusaha untuk kepuasan orang lain. tapi aku ?

selalu bertanya "apa cita-cita aku?" , "nanti da habis matrik, aku nak sambung ape plak?" engineer macam ayah or akak ? doktor or nurse macam mereka yang rawat aku dulu? cikgu or pensyarah macam mereka yang mengajar aku ? tukang masak ? cleaner ? siyes , aku masih lost !!! (nak post entri ni pon kejap-kejap lost =.='' )

bersyukur masih ade yang menyokong."mak , abah .. angah masih tataw ape yang angah nak jadi bile besar nanti **bajet masih kecik ! tapi angah janji , ape pon yang mak ngan abah pilih nanti angah akan buat yang terbaik !..betul kata mak,segalanya boleh dibaiki ^^. "

bushuk ! tengs always be there for me. even though u always like chipsmore. that enough for me. THANK YOU . i always do like u ask " miiza, buat slow-slow. dun give up FIGHTING ! "

yeah ! semuanya belum terlambat untuk dibaiki, kamu-kamu-kamu-kamu yang miizasuki sangat-sangat-sangat sayanggg , i will change and fight for u . itu adalah kepuasan yang sebenar ^^.

**aku da pasrah dengan result sem 1 =.='

No comments: